Miejsce Najświętsze



1.
Panie proszę zabierz mnie /d
Tam gdzie jest Twój Tron /B
Zabierz mnie od tłumu ludzi /C
Przed Oblicze Twe /D c
Chcę być Panie blisko Ciebie /d
Patrzeć w Twoją Twarz /B
Świat zostawić /C
Gdzieś daleko
W Twych objęciach trwać /d C

Ref:
Zabierz mnie Tam /d
Gdzie Miejsce Najświętsze /C
Zabierz mnie przez Baranka Krew /g B C d/ B C
Zabierz mnie tam /d
Gdzie Miejsce Najświętsze /C
Otom ja oczyść mnie /g C
Zabierz mnie /d (B C)
 
2.
Panie pragnę wielbić Cię
Przyjmij moją pieśń
Proste słowa Tobie niosę
Panie kocham Cię
Chcę Byś zabrał mnie do Miejsca
Tam gdzie jesteś Ty
W Obecności Twej chcę przebywać
Blisko Ciebie być

3.
Panie proszę zabierz mnie
Tam gdzie jest Twój Tron
Zabierz mnie od tłumu ludzi
Przed Oblicze Twe
Chcę być Panie blisko Ciebie
Patrzeć w Twoją Twarz
Świat zostawić
Gdzieś daleko
W Twych objęciach trwać


- śpiewa zespół: Armia Syloe